Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Kościelec

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. kancelaryjnych i archiwum zakładowego

OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY KOŚCIELEC
O NABORZE KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

URZĄD GMINY KOŚCIELEC
ULICA TURECKA 7/3
62-604 KOŚCIELEC

Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
referent ds. kancelaryjnych i archiwum zakładowego
w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kościelec

 

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

I.               Wymagania formalne:

1.       obywatelstwo polskie,

2.       wykształcenie wyższe magisterskie,

3.       uregulowany stosunek do służby wojskowej,

4.       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

5.       niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

6.       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

II.             Wymagania dodatkowe:

1.       wysoka kultura osobista i komunikatywność,

2.       znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,

3.       umiejętność obsługi komputera, faksu, kserokopiarki i centrali telefonicznej,

4.       doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki i archiwisty.

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1.                Prowadzenie i rejestracja korespondencji.

2.                Prowadzenie rejestrów zarządzeń, umów i innych.

3.                Organizowanie przyjęć interesantów.

4.                Obsługa rozmów telekomunikacyjnych.

5.                Prowadzenie prenumeraty dzienników urzędowych i czasopism.

6.                Obsługa archiwum zakładowego.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.                list motywacyjny,

2.                życiorys – curriculum vitae,

3.                oryginał kwestionariusza osobowego,

4.                kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5.                kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6.                dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,

7.                oświadczenie o niekaralności,

8.              oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

WYMOGI FORMALNE:

1.                Złożenie wymaganych dokumentów.

2.                Spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem.

 

Oferty należy składać przez złożenie dokumentów aplikacyjnych w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Kościelec. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 31 stycznia 2007 roku osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kościelec, ulica Turecka 7/3 pok. 8 (Sekretariat) lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. kancelaryjnych i archiwum zakładowego w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kościelec".

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 

INNE INFORMACJE

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowanych do dalszego postępowania, zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kościelec www.koscielec.nowoczesnagmina.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy do dnia 7 lutego 2007 roku.



WÓJT

/-/ Anna Strapagiel

Metadane

Źródło informacji:August Majorczyk
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:August Majorczyk
Data wprowadzenia:2007-01-16 15:24:59
Opublikował:August Majorczyk
Data publikacji:2007-01-19 07:47:51
Ostatnia zmiana:2007-01-19 13:58:17
Ilość wyświetleń:1512
Urząd Gminy Kościelec
Turecka 7/3, 62-604 Kościelec

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij